زانو ۹۰ درجه جوشی استیل

زانو ۹۰ درجه جوشی بدون درز یا مانیسمان استنلس استیل ( Seamless Welded Elbow 90 ) برای تغییر جهت سیال در خطوط لوله کشی مانیسمان با زاویه ۹۰ درجه مورد استفاده قرار می گیرد و روش اتصال زانو استیل جوشی مانیسمان ۹۰ درجه مانند همه اتصالات استنلس استیل و فولادی مانیسمان به روش جوشکاری میباشد  .زانو ۹۰ درجه استیل در دو نوع لانگ  (LR) و شورت  (SR) تولید می شوند.

زانو 90 درجه استیل

روش تولید زانو ۹۰ در جه استیل

 تولید زانو استیل به روش سرد تولید میشود . و زانو های فولادی به روش گرم تولید میشوند .

زانو جوشی مانیسمان ۹۰ درجه از فولاد ضد زنگ به روش یک تکه بدون درز تولید می شود و در فرایند تولید آن از هیچ نوع جوشکاری استفاده نمی شود.  معمولا زانو به صورت لب به لب در کنار لوله هم سایز خود قرار می گیرد و دور آن با دقت بالا جوشکاری می شود . طرف دیگر آن نیز به همین ترتیب به لوله بعدی جوش داده می شود و تغییر مسیر لوله مورد نظر انجام شده و بعد از اتمام کار کلیه جوشها تست می شود. کلیه اتصالات مانیسمان از این قاعده مستثنا نیستند.

علت استفاده از زانویی جوشی

زانو جوشی مانیسمان معمولا در نقاطی که فشار بیشتر وجود دارد و نیاز به مقاومت دارد ، استفاده میشود . اتصالات مانیسمان در فرآیند لوله کشی  از دوام و استحکام کافی برخوردار هستند. علت استفاده از اتصالات مانیسمان در لوله کشی که در آن از لوله مانیسمان استفاده شده است، هماهنگی، استحکام و مقاومت لوله و اتصالات است. این کار موجب می‌شود تا مقاومت لوله و اتصالات مربوط به آن یکسان باشد و کمتر دچار مشکل شود.

کاربرد اتصالات مانیسمان

از آنجایی که لوله‌ مانیسمان استنلس استیل بدون درز جوش ساخته ‌می‌شوند، مقاومت بالایی در برابر فشار و دمای بالا دارند و از همین رو برای بالا نگه داشتن کیفیت لوله کشی لازم است از نوع اتصالات متناسب با این لوله‌ها استفاده شود. استفاده از اتصالات درزدار برای وصل کردن لوله‌های مانیسمان موجب ‌می‌شود تا کیفیت لوله کشی تا میزان زیادی کاهش پیدا کند.

قیمت زانو ۹۰ جوجه جوشی استیل لطفا جهت اطلاع از قیمت های آنلاین زانو ۹۰ درجه استیل بر روی لینک فروشگاه اتصالات استیل شر کت ایران استنلس کلیک بفرمایید.

زانو 90 درجه جوشی استیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران استینلس