تبدیل صنایع شیر و غذایی

تبدیل جوشی صنایع شیر استیل ( Welding sanitary reducer ) قطعه ایست مخروطی شکل از موارد اتصال دهنده و تغییر سایز در لوله کششرکت ایران استنلس ، تولید کننده انواع تبدیل جوشی استیل صنایع شیر و غذایی ، درزدار و مانیسمان در گریدهای  304 و ۳۱۶ استاندارد میباشد ، لطفا جهت اطلاع از مشخصات فنی و قیمتها روی لینک فروشگاه اتصالات استنلس استیل شرکت ایران استنلس کلیک بفرمایید . 

تبدیل جوشی استیل صنایع شیر – صنایع غذایی

تبدیل جوشی صنایع شیر استیل ( Welding sanitary reducer ) قطعه ایست مخروطی شکل از موارد اتصال دهنده و تغییر سایز در لوله کشی می باشد . و عامل کاهش و تغییر سایز در لوله کشی میباشد که در سایزهای ۱۰۲-۷۶-۶۳-۵۱-۳۸-۲۵ میلیمتر و با آلیاژ های ۳۰۴ – ۳۱۶  تولید میشوند

تبدیل صنایع شیر و غذایی

تبدیل استیل هم مرکز

تبدیل استیل هم مرکز برای تغییر قطر لوله در مسیر لوله کشی برای لوله هایی مورد استفاده قرار می گیرد که لوله به صورت عمودی عبور کرده باشد.شکل ظاهری این نوع از اتصالات استیل به صورت مخروطی می باشد و همان طور که از اسم آن مشخص است، مرکز دایره های تبدیل استیل هم مرکز که دارای شعاع متفاوتی با یکدیگر است روی یک محور قرار گرفته است.

تبدیل جوشی استیل

تبدیل استیل غیر هم مرکز

تبدیل استیل غیر هم مرکز در لوله های افقی مسیر لوله کشی قرار می گیرند. این نوع از اتصالات استیل به صورت دو استوانه با سطح مقطع متفاوت است که روی یکدیگر قرار گرفته است، این نوع از اتصالات استیل به این دلیل نام گذاری شده است که این دو استوانه روی یک محور قرار نگرفته اند،استوانه کوچکتردر تبدیل استیل غیر هم مرکز در روی استوانه بزرگتر و گوشه مستقر شده است.

تبدیل جوشی استیل صنایع شی

لوله استیل صنایع شیری (صنایع غذایی)

این نوع لوله از وسایل پرکاربرد در صنایع مختلفی همچون صنایع غذایی، دارویی ، شیر و شیمیایی و صنایع که از خورندگی بسیار بالایی برخوردار هستند پرکاربرد و قابل استفاده هستند . لوله های صنایع شیری در دو شکل بدون درز و درزدار با گریدهای آلیاژی ۲۰۱ و ۳۰۴ و ۳۱۶ تولید می شوند . در واقع این نوع آلیاژها هر کدام از قابلیت ها و ویژگی های خاصی برخوردار هستند . 

لوله استیل صنایع غذایی

آشنایی با کاربردهای لوله استیل صنایع غذایی – صنایع شیری

لوله استیل صنایع غذایی یکی از مواد ضروری و اساسی جهت استفاده در کارخانجات مواد غذایی می باشد. لازم به ذکر است که جنس این نوع لوله ها از استیل می باشد . در واقع استیل نوعی فولاد با روکش نیکل و کروم است که دچار زنگ زدگی نشده و در شرایط مرطوب تغییر شکل نمی دهد، همچنین این جنس به مواد اولیه تولیدها هیچ گونه آسیب و آلودگی را نمی رساند ، و با مواد اولیه تولیدات سازگاری بسیار مناسبی دارد.

نکته قابل توجه در انتخاب این نوع لوله ها این است که در کارخانه ها باید از متریال هایی استفاده شود که از مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی و سایش برخوردار باشند. لازم به ذکر است لوله استیل صنایع غذایی جهت استفاده در لوله کشی کارخانجات آب معدنی دارای کاربرد بسیار زیادی است.  همچنین از دیگر کاربردهای لوله استیل صنایع شیری می توان به استفاده از آن در کارخانجات ماءالشعیر و نوشابه سازی اشاره نمود.

زانو جوشی استیل

آشآشنایی با انواع مختلف لوله استیل صنایع غذایی – صنایع شیری

بهتر است بدانیم که لوله استیل صنایع غذایی (صنایع شیری) در انواع مختلف و گوناگونی تولید و به بازار عرضه می شود. لوله استیل صنایع غذایی و دارویی سایز ۱۶ میلی متر یکی از انواع لوله های استیل صنایع غذایی می باشد که در صنایع غذایی بسیار پرکاربرد و قابل استفاده می باشد . لوله و اتصالات استیل شیر در سایز ۲۵ میلی متر از دیگر انواع این لوله پر کاربرد است. علاوه براین انواع مختلف لوله استیل صنایع غذایی در اندازه ۳۸ میلی متر و با ضخامت های گوناگونی به بازار تولید و عرضه می شود. همچنین این نوع لوله در اندازه ۵۱ و در ضخامت ۰/۶ الی ۲ میلی متر نیز تولید و در دست متقاضیان قرار می گیرد. از دیگر انواع این لوله پرکاربرد و قابل استفاده لوله های استیل صنایع شیری در سایز های ۷۳ و ۱۰۲ میلی متر به همراه اتصالات آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران استینلس