زانو استیل جوشی فشار قوی

اتصالات فشار قوی برای فشار بالا تا ۶۰/۰۰۰ psi   یا  4134 bar طراحی شده‌اند، که به هر دو شکل لوله و اتصالاتصنعتی در دسترس هستند.

کاربرد اتصالات فشار قوی در صنعت

اتصالات فشار قوی به عنوان اجزای نگهدارنده جریانات مایع در صنایع شیمیایی، پتروشیمی، تحقیقاتی و صنایع نفت و گاز و عملیات انفجاری آب استفاده می‌شوند. این اتصالاتصنعتی عملکرد قابل قبولی را در عملیات گاز و مایعات دارا هستند.

زانو استیل جوشی فشار قوی

زانو لب جوش استیل

اتصالات فشار متوسط

اتصالات فشار متوسط، اتصالات ایمن و مقاوم در برابر نشت هستند که برای استفاده در صنایع اکتشاف نفت و گاز ساحلی، آزمایشگاه‌های تحقیقاتی و دیگر صنایعی که نیاز به فشارهای عملیاتی در محدوده ۶۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ psi دارند، تولید و طراحی می‌شوند. این اتصالات صنعتی برای حمل و انتقال مایعات، گازها و یا مواد شیمیایی ایده آل هستند و در انواع مختلفی از مواد از جمله استیل سرد شده سخت (لوله های ضد زنگ) و یا از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده اند.

کاربرد اتصالات فشار قوی در صنایع

امروزه در صنایع گوناگون به خصوص صنایع نفت و گاز، نیاز به جابجایی سیال به وفور احساس می‌شود. از آنجا که جابه‌جایی این سیالات همواره با فشار زیادی همراه است، این نیاز وجود دارد که از اتصالات فشار قوی در هدایت جریان سیالات بهره ببریم. همانطور که میدانید در اثر حرکت سیال با فشار بالا، درجه حرارت سیال نیز افزایش پیدا می‌کند. از این‌رو اتصالات فشار قوی باید در برابر حرارت نیز از خود مقاومت نشان دهند. اما این اتصالات صنعتی چه ویژگی‌هایی دارا هستند؟

ویژگیها زانو استیل جوشی فشار قوی

اتصالات جوشی زانو فشار قوی این اتصالات مانیسمان و بدون درز میباشند ، و مقاومت بسیار بالایی در برابر دما و فشار و خوردندگی دارند و در رده های ۴۰ – ۸۰ – ۱۶۰ در شرکت ایران استنلس قابل تولید میباشند .

زانو استیل جوشی فشار قوی

شرکت ایران استنلس ، تولید کننده اتصالات زانو استیل ، کپ استیل و تبدیل استیل فشار قوی در۴۰ – رده ۸۰ – رده ۱۶۰   لطفا جهت اطلاع از قیمتها و مشخصات فنی روی روی لینک فروشگاه ایران استنلس کلیک بفرمایید . و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر ، لطفا با ما تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران استینلس