کف رینگ استیل

کف رینگ جوشی استیل نوعی اتصالات پرکاربرد است جهت کوبل کردن لوله به فلنج ، همانطور که از نام آن پیداست ، به صورت رینگی بوده و اغلب در پشت فلنج قرار می‌گیرد. هنگام منتهی نمودن لوله‌ها به یک سطح، در انتهای لوله از کف رینگ استفاده می‌شود . که میبایست سطح روی فلنج کف رینگ صاف و یکدست باشد و می تواند در ابعاد استاندارد و غیر استاندارد ANSI  عرضه شود ، برای اتصال لوله های قطر مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. کفرینگ استنلس استیل معمولا از سایز ۱/۲ اینچ تا سایز 48 اینچ و از آلیاژ ۳۰۴ و آلیاژ ۳۱۶ تولید میشوند .

کف رینگ استیل

انواع و طول های معمول کف رینگ استیل

کف رینگهای معمولا در سه تیپ  A ،  B ،C  تولید میشوند ، تیپ A و B در انتهای لبه خم شبیه اتصالات فلنجی جهت اتصال به زانو و سه راهی است و انتهای خم تیپ C در اندازه های سفارشی ساخته میشوند . به طور معمول در دو طول استاندارد، ANSI  یا الگوی کوتاه  MSS  در دسترس هستند.

کاربردهای صنعتی کف رینگ استیل

کف رینگهای استنلس استیل به طور گسترده ای در صنایع نفت، شیمیایی، برق، گاز، متالورژی، کشتی سازی و ساخت و صنعت استفاده می شود. کف رینگها میبایست با توجه به فشار و نگهدارنده اتصالا بین دو قطه ، از لوله های مانیسمان با رده بالا ساخته شوند .در مواقعی که اتصالات می خواهند قطع شوند از کفرینگ استفاده می شود، معمولا کفرینگ ها به دو سر لوله جوش می خورند و پشت کفرینگ فلنج قرار می گیرد که میان کفرینگ ها یک واشر نصب می شود و این اتصالات توسط فلنج به هم پیچ و مهره می شوند که در مواقع  لزوم قسمت پیچ و مهره های فلنج را باز می کنند .

کف رینگ استیل

شرکت ایران استنلس تولید کننده انواع سایز کف رینگ استیل میباشد ، لطفا جهت اطلاع از مشخصات فنی و قیمت کف رینگ استیل بر روی لینک فروشگاه آنلاین ایران استنلس کلیک بفرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران استینلس